Søndagstur 20. november med nytt besøk hos Skiforeningens bål ved Gapahuk Bindingsvann:

Postet av Driv Idrettslag den 16. Nov 2011

Sist søndag var det imponerende 19 stykker som møtte frem. Foto: Knut Arne Samulesen.

Om noen dager vil vi også legge fram noen alternative turforslag for vårens Mallorca-turer. Følg med!

Vi gjentar suksessen fra sist søndag med en rolig tur hvor vi forsøker å legge turen om Skiforeningens bålplass ved Gapahuken Bindingsvann.

Jon Kristian har laget en fin tur for søndag 20. november med frammøte på Shell-stasjonen. Dette er en tur som vi tilpasser alle nivåer, avhengig av frammøte.

Søndagsturen søndag 20. november med start kl. 10.00 på Shell-stasjonen:

Følger grusveien over Bjerkland, skytebanen og frem til Gran. Derfra Klemmaveien – Bru – Siggerud – Stallerud. Videre går turen på grusvei til Klemetsrud – Sandbakken – Skjelbreia – Vangen og med retur til Shell via Svarthol-veien om Gapahuk ved Bindingsvann.

Alternativ for kortere tur (gruppe 2) er å sykle asfalten fra Klemetsrud og så ta veien inn til Vangen (eller direkte Svarthol-veien til Gapahuk).

Detaljer avtaler vi ved frammøte, og de ulike turene vil vare fra 2 timer til ca 3 timer.

Håper frammøte blir like positivt som sist søndag, og det er imponerende at så mange møter, midt i november og snart førjulstid.

Hilsen Atle Killerud