Treningsavgiften til Driv IL Tennis 2023 sendes ut nå

Postet av Astrid Irene Celius den 1. Jun 2023

Det kommer en mail med varsel om at fakturaen ligger i MInIdrett (fakturaen ligger også inni den mailen) Husk å sjekke søppelpost, Jeg sender også en sms om dette via systemet.

Feil: Mener du at noe er feil, så sier du bare fra til meg så rydder jeg opp i det: post@driv-il.no
Utmeldinger via MInIdrett fungerer dårlig, systemet deres ikke sender varsel til meg.
Supert om du sender meg en mail så får jeg ryddet opp. Ingen skal betale for noe de ikke er med på :-)

Økonomisk støtte fra Enebakk Kommune

Medlemskapet:
For å delta i en gruppe i Driv, må det betales medlemskontingent til Driv IL hovedlag og deretter treningsavgift til den/de gruppene dere eller barna deltar i.
Medlemskapet er IKKE gyldig før det er betalt, og det er først da man er spilleberettiget for Driv ILs grupper.
Barneulykkesforsikringen opp til 13 år er ikke gyldig før medlemskapet er betalt.
(Over 13 år er det lagsforsikringer/lisenser).

Treningsavgifter Tennis sesongen 2023:

Familie A1200 kr(Øvrig familie er med her)
Familie A, styret600 kr(Øvrig familie til styret er med her)
Voksen800 kr
Voksen, styret400 kr

Alle medlemmer har fått info fra Tennisgruppa angående nøkkelkort og bruk av anlegget.
Anlegget Driv IL Tennis eies og driftes av Driv IL

MInIdrett: https://www.minidrett.no/
Opprett bruker på deg selv og hent inn alle i familien, så får du alt på et sted.
Fakturaen dukker ikke opp i MInIdrett hvis barnet ikke ligger inne i MInIdrett, så sjekk at alle er der.

Viktig info:
Betaler du fakturaen i nettbanken så kan du opprette e-faktura, så kommer neste faktura direkte inn i nettbanken din. Det er KUN fakturaer som er betalt via MInIdrett som vises i betalingshistorikken deres der.
Fakturaer betalt i nettbank vil bli liggende i historikken deres i banken.
 (De kommer IKKE opp i MInIdrett historikken).

Innmeldinger i Driv og alle grupper: https://www.driv-il.no/p/5954/innmelding
Utmeldinger i Driv og alle grupper: mail post@driv-il.no husk å skrive om det er fra hele Driv eller kun fra en gruppe.

Astrid Celius
post@driv-il.no