Driv IL har igjen klubbdager i samarbeid med Comet Sport 13. - 17. des på Vågsenteret, se bilder her

Postet av Driv Idrettslag den 12. Des 2017

Comet Sport har igjen satt opp en butikk på Vågsenteret i Ytre Enebakk (i lokalet der klesbutikken var i 1. etasje). Veldig mange gode tilbud, så benytt mulighet til å gjøre et kupp.

Denne gangen er det åpent i 5 dager. Klubbdager med Comet Sport 13. - 17. des. 2017.pdf
.
Dere trenger ikke være Drivmedlemmer for å handle på klubbdagene våre. Tilbudene er like gode uansett.

Det er full Drivkolleksjon i butikken, ferdig trykket slik at du får det med deg med en gang.
Ønsker du med initialer i tillegg, så tar vi opp bestilling i butikken.
Det er også Drivbagger og Drivsekk der.

Driv IL til 150 kr regner vi med står på ønskelisten til mange i år:

Driv dynejakke til 699 med Driv logo foran på brystet, og Driv IL bak i reflekstråd. Vi har kjøpt inn flere størrelser nå. Dette er flotte julegaver som garantert blir brukt.

Jeg tok en del bilder slik at dere ser at her er det mulig å gjøre et godt kjøp:

Astrid Celius