Årsmøte i sykkel onsdag 25. februar kl. 19.00 på Mjær Ungdomsskole

Postet av Driv Idrettslag den 26. Jan 2015

Det har stått annonse i Enebakk avis 15.1 med innkalling til årsmøter i Driv IL 2015, samt på våre hjemmesider, facebook og oppslag på Vågsenteret,.

Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet i sykkel må være styret i hende senest 14 dager før årsmøtet, altså innen 11. februar. Forslag kan sendes klubbsekretær på mailto:post@driv-il.no

Styret i sykkel er i sterkt behov for flere styremedlemmer!
Kom gjerne med forslag på kandidater

Årsmøtedokumentene er klare til utlevering en uke før årsmøtet. Dokumentene finner dere her: Årsmøtedokumenter sykkel 25.02.15.pdf

For å ha stemmerett på sykkelgruppa årsmøte må et medlem ha fylt 15 år, ha vært medlem i minst 1 måned og ikke skylde kontingent for mer enn 1 år.
Alle medlemmer som har stemmerett, og som ikke er arbeidstaker i laget, er valgbare til tillittsverv i laget og som representant til ting eller møter i overordnet idrettsorganisasjon.
Alle medlemmer kan møte på årsmøtene og dere er svært ønsket til å delta.