Velkommen til Driv E-Sport

Postet av Driv Idrettslag den 15. Feb 2019

Velkommen til Driv E-sport! Vi er en undergruppe av idrettslaget Driv IL i Ytre Enebakk. Driv E-sport ønsker gjennom denne siden å spre budskapet om hvordan en kan møte mange ungdommers hovedhobby på en god måte, og utvikle et breddeformat på lik linje som andre idretter.

Driv e-sport har treninger en gang i uken. Halve treningen er fysisk, med øvelser som styrker samhold, kommunikasjon og samarbeid. Andre halvparten handler om spillene Overwatch og Fortnite.

I dag er det 38 spillende medlemmer, jenter og gutter i alderen 12 - 16 år.
 Nå i oppstarten er hovedfokus på å etablere et godt opplegg slik at medlemmene synes det er morrsomt, spennende og nyttig å være en del av e-sport gruppen.
 Fremover jobber vi for å å gi et tilbud til flere og øke aktivitetsnivået.
 Ønsker du mer informasjon om oss, ta kontakt på Messenger, eller via E-sport@driv-il.no

Lars Granheim
24.10.2018