Familiemedlemskapet til Driv IL faktureres på nytt 14.01.19

Postet av Driv Idrettslag den 14. Jan 2019

Nå sender jeg ut fakturaen på familiemedlemskontingent til Driv IL 2019 på nytt.
Tusen takk for at dere betaler og støtter Drivfamilien :-)  og ikke minst tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger og tålmodighet når det ble kaos. Dere er unike :-)

Tekst på fakturaen for familiemedlemskontingent:
Dette er korrekt faktura for familiemedlemskap i Driv IL 2019.
Det sendes ut varsel med faktura til alle mail registrert på alle i familien, men kun en faktura skal betales (identisk kid nummer) og da blir alle i familien registrert betalt.

Dette er ille for dere med familiemedlemskap så ikke tell mailene - det blir mange!
 NB sjekk søppelpost, mailen kommer fra idrettsforbundet.

Driv IL benytter idrettens eget system KlubbAdmin/MinIdrett til medlemssystem og fakturering.
 Dere får en mail med info om at det ligger en faktura i MinIdrett, logg inn og betal er den enkleste løsningen.  Der får dere full oversikt selv.
 I tillegg ligger fakturaen vedlagt i mailen slik at den kan betales i nettbank også.
 Ikke slå sammen flere fakturaer på samme kidnummer for da blir de ikke registrert automatisk.

Astrid Celius