God Jul

Postet av Driv Idrettslag den 22. Des 2017

Til Driv ILs bidragsytere

Idrettslaget Driv sender i disse dager takkekort til alle våre samarbeidspartnere (sponsorer) som via leie av reklameplass og/eller øvrig aktivitet, har bidratt til at idrettslaget kan gi et fantastisk tilbud til alle medlemmer og aktive i klubben, og for folket i Ytre Enebakk generelt.

All sponsorstøtte fra disse, smått som stort er viktig for at klubben kan utføre vedlikehold og nødvendige investeringer i anlegg og utstyr. Ikke minst kan vi holde medlems- og treningsavgifter på et nivå som tilsier at alle som vil være aktive med organisert idrett har mulighet til det.

Hovedstyret vil med denne oppdateringen benytte anledning til å rette oppmerksomhet mot våre mange bidragsytere i de ulike gruppene og lagene i klubben. Gruppeledere, styremedlemer, lagledere, trenere, kasserere, dugnadsansvarlige, materialansvarlige, dugnadsvillige foresatte, entusiastiske patrioter som bidrar til gode opplevelser for våre egne og besøkende, med mer.

Vi retter en stor takk til grasrota i klubben vår! Uten deres innsats og frivillighet, ville vi ikke hatt en slik fantastisk fin klubb her ute!

Vi skal være stolte av et over gjennomsnitt stort engasjement ved behov for dugnadskraft. Vi har tilgang til masse unik fagkunnskap, godt med manne -og kvinnekraft, maskiner, maskinførere og motiverte bidragsytere både fra sponsorer, foresatte og andre frivillige. Vi er en idrettsklubb fullspekket av positivitet, noe vi kan være svært stolte av!

Vi i Hovedstyret ønsker på vegne av medlemmer og spesielt alle våre aktive barn- og ungdom, alle våre sponsorer og frivillige en riktig fin jul og et godt nytt år.

Vi ser frem til høy aktivitet også i 2018.

Leser du dette og blir nysgjerrig på om vi har ledig plass for et engasjement i klubben? Brenner du inne med gode ideer og har lyst til å bidra? Les mer om Idrettslaget Driv og gruppene på driv-il.no

For informasjon om leie av reklameplass på våre flotte anlegg eller tanker rundt andre initiativ for sponsing. Ta kontakt med Stian Svenningsen, generalen@hotmail.com

Beste hilsen fra Hovedstyret i Idrettslaget Driv