Driv IL har igjen klubbdager sammen med Comet Sport på Vågsenteret, fra 13. des. - 17. des.

Postet av Driv Idrettslag den 5. Des 2017

Dere trenger ikke være Drivmedlemmer for å handle på klubbdagene våre. Tilbudene er like gode uansett.

Det er selvfølgelig full Drivkolleksjon i butikken, ferdig trykket slik at du får det med deg med en gang. Det er også Drivbagger og Drivsekk der. Ønsker du med initialer i tillegg, så tar vi opp bestilling i butikken.

Klubbdager med Comet Sport 13. - 17. des. 2017.pdf

Driv lue til 150 kr:

Driv dynejakke til 699 med Driv logo foran på brystet, og Driv IL bak i reflekstråd.  Vi har kjøpt inn flere str.

Når butikken er satt opp så tar jeg bilder og legger ut på nett slik som jeg gjorde forrige gang.

Det er koselig på Vågsenteret, så ta gjerne turen innom og kikk på hva de andre på senteret kan tilby dere også Facebook Vågsenteret

Astrid Celius