Sommeraktiviteter, Driv IL

24.-26. juni

600 kr/400/200

Summer Gaming (E-sport)

Bjerkely (ved Mari Kirke)

24.-26. juni

500 kr

Summer Gaming (E-sport)

Bjerkely (ved Mari Kirke)

12.-15.august

600 kr

Tine Fotballskole (Fotball)

Mjær Stadion

12.-15. august

1265 kr

Idrettsleker: info her: Driv IL Friidrett Idrettsleker 24.-26. juni 2024 (driv-il.no) påmeldingsfrist 12.juni

Summergaming: Info her: Sommerskole 2024 (driv-il.no)

Tine Fotballskole: Info her: TINE Fotballskole 2024 (driv-il.no) Påmeldingfrist 21. juni Få plasser

Åpning av Tennisanlegget 27.05.2024

Postet av Driv Idrettslag den 23. Mai 2024

Banene på vårt tennisanlegg åpnes for spill fra mandag 27 mai.

Det er ekstremt tørt etter en lang godværsperiode uten regn. Dette gjør at grusen er løs. Husk å feie og vanne godt før og etter spill.
Se veiledning/vedlikehold av anlegget, som henger på tavlen inne i tennishuset.

Vi ønsker alle medlemmer en riktig god sommer og høst sesong

Ønsker du også å spille Tennis?  Klikk her for innmelding

Hilsen styret i Driv IL Tennis

Gi en gave til Driv IL :-)

Postet av Driv Idrettslag den 22. Mai 2024

Skann QR-koden og gi en donasjon for å hjelpe oss med å fortsette vår lidenskap og støtte unge idrttsutøvere.
Ditt bidrag har stor betydning!

Bli med oss nå

Ønsker du ikke å skanne QR koden? Åpne Vipps, velg Driv IL 84310 og velg gi en gave til Driv.

Vi ser at mange småbeløp på 20 kr, 35 kr, 50, kr osv tilsammen blir en beydelig sum, Tusen takk!
Driv IL eier og drifter mange anlegg som er åpne for hele bygda, som for eksempel Drivpassen med Bikepark, sykkeltraseer, skøytebane og lysløypeanlegget vårt. Mjær Stadion og Tennisanlegget.

Midlene blir brukt til drift av idrettslaget, som fks opparbeidelsen av Bikeparken, skifte til LED lys på Mjær Stadion, samt det nye flotte orienteringskartet vårt over Mjærskaukollen.

Spørsmål:
Ved behov, så kan vi sende faktura merket sponsorstøtte. Bare ta kontakt på post@driv-il.no